به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

گفت دیگر نیا 

گفتم 

نه 

حذف شد 

بغض کردم 

و ناراحتم

بهم برخورد

به...

سرش خالی شد 

آنجا را دوست داشتم 

آرامش داشت 

رنگ عشق داشت 

میدانم هر چیزی را نمینویسد 

شاید چون آشنا بودم 

شاید چون غریبه ام 

شاید چون حرفهایش مرا برنجاند 

نمیدانم 

ولی هنوز هم بغض دارم

تازه می شود

و اجازه دیدن ندارم

به دیگر کاغذهای قلم زده ی خاموشش می روم 

شاید خاموش شود بغضم 

اما

 نه 

دلتنگ تر می شوم و بارانی 

+باشد 

+خدانگهدارت

+:)

انسان نیازمند

نظرات  (۱)

سلام
انشاءالله خبرخوش بشنوید ،
اینطور که من برداشت کردم ،خبر بدی بود ،
دلت شاد شه...
موید و موفق باشی
یا حسین
پاسخ:
سلام
پست بعدش خبر خوشش بود
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">