به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

از تاسوعا 

بدون اینترنت دارم سپری میکنم تا امشب 

کلی چیز میخاستم بنویسم که نشد دیگه 

ایشالا من بعد

 :(

انسان نیازمند

نظرات  (۳)

از من یه پیشنهاد ،
نوشته هاتو رو کاغذ بنویس ،
یا اینکه تو کامپیوتر ذخیره کن ، مث خودم :))
پاسخ:
من پیش نویس میکنم همینجا
ولی این دفعه نشد
ممنون
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۸:۳۵ پلڪــــ شیشـہ اے
منطورشون این بود : وقتایی که نت ندارید بنویسید داشته باشید توی سیستم
پاسخ:
متوجه منظورشون شدم
و معمولا هم غیر منتظره نتم تموم نمیشه،که بدردسر بیفتم.
گفتم که این دفعه نشد.حتی بعداز بی نت شدن غیر منتظره وقت نشد رو کاغذ بنویسم
بماند چرا. زیاد توضیح ندم دیگه.بازم متشکرم از پیشنهادشون. و ممنون از شما
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۳ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
دعوتید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">