به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟


  مادر از نام شما حقا که محشر می شود

   باز با باز و کبوتر با کبوتر می شود

  میکند مادر اشاره شیعه با سر می رود

 وعده گاه ما کنار حوض کوثر می شود 


★★★سلام بر مادر خوبی ها، روزت مبارک حضرت مادر★★★


+ عیدتون مبارک مادران و زنان کشورم

+ خدمت مادران و همسران شهدا، میگم روزتون مبارک


  + بهشت خودم، مامانی من، روزت مبارک:★★



(اللهم صل علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها و سر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک) 



+اللهم عجل لولیک الفرج

انسان نیازمند

نظرات  (۳)

روز هم مادرای خوب دنیا مبارک! :)
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تبریک به شما
تبریک ب خودم
نبریک به همه
:))
ان شاءالله سال بعد روزتو تبریک بگم
آمییییییییین
دیروز تازه رسیدم کرمان
سوغاتی برات آورده بودم از مشهد
نبودی بهت بدم
بابت سبزه خیلی ممنونم دوست مهربون من
دلم برات خیلی تنگ شده
پاسخ:
انشاالله
:★
بسلامتی

بودم،تو نیاوردی

خواهش گلم

من هم
:★★

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">