به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟


داشتن آرزو خوب است
!!!!!!!
رسیدن به آن خوبتر است
!!!!!!!

ولی
نه که آرزو هه بیاد
بخواد بپره تو بغلت

تو بگی
ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه
برو


هعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععی



:(((((((((((((((((((((((

انسان نیازمند

نظرات  (۷)

۱۹ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۹ پاک باخته
آخی 
نکنه باز مشهد میخواستی بری
پاسخ:
نه

خادمی جنوب بود

زنگ نزد بهت؟؟
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۶ پرواز سپید
سلام
چه عجببب!! :)
یکی درد و یکی درمان پسندد
یکی وصل و یکی هجران پسندد
من از درمان و وصل و هجران
پسندم آنچه را جانان پسندد
پاسخ:
سلاااااام
خوبید؟

نتم مشکل دار شده بود
خیلی وقته سر نزدم بهتون،شرمندتون شدم

ممنون
بله،پسندم آنچه را حانان پسندد
آرومم کرد

۱۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چخبره؟؟؟
:)


سلاااااااااااااااااام
پاسخ:
سلااااااااااااااام کربلایی

تلگرامتو که حذف کردی!!!

خبر؟ آرزویی که رفت به دست خودم

تو که خادمی رفتی اربعین
میدونی ینی چی
دلم میخواد زیاد
اونم جنوب

نشد که نشد

پسندم آنچه را جانان پسندد
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۸ حاجیه ف ن
آرزو کی بید ها ها ها؟ سر دوستات هوو میاری :د
پاسخ:
دی ی ی ی
دوستانمان ناب هستند. هووی نخواهند داشت هیچوقت

سلام عزیزدلم

خودمم خیلی دوست داشتمش
آخه یکی بهت زنگ بزنه میری بگی نه
برا خادمی جنوب

:((((((((
سلام بانو

چرا هعععععععععی؟!
رد کردی آرزو رو بره؟
پاسخ:
سلام عزیز جان


هعععععععععی نداره

آره
برا خادمی جنوب بود

۱۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۲ پرواز سپید
خدا رو شکر!
خووشحالم که تونستم ارومتون کنم!
خیلی خدا رو شکر...

پاسخ:
اوهوم،خدا رو شکر

ممنونم بانو
عجب!
من به شکل دیگه ای رد کردمش :|
پاسخ:
عحب!

اووووووووم
:(((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">