به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

 

یهو پیام داد( در همین فاصله که داشتم پست قبلو میذاشتم پیامو نخونده بودماااا)

 برو بخون 

اول ناز کردم

گفتم نه 

اون که نمدونست پر درآوردم 

گفت هر طور میل خودته 

حالا منم که مشتاق کیف کردم 

خوشحالم 

حد نداره 

اجازه داد برم وبلاگش و مطالبشو بخونم 


+ خدایا خیلی دوست دارم

انسان نیازمند

نظرات  (۲)

۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۸ سید علمدار حسینی
سلام وبلاگ خوبی داری.

عالیه...

کفشداری 11 دوباره به عنایت حضرت رضا ع به روز شد..

http://kafshdari11.blog.ir/

اگه دلتنگید بسم الله.

منتظر نظر خوب هستم...


یاعلی
پاسخ:
سلام
سپاس
باشه
اِی اِی اِی ...

بال دَرآوردنِ زیر پوستی....
((:
پاسخ:
اوهوم
آی آی آی...
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">