به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

فقط هفت روز دیگه مونده به ثبت نام پیاده روی اربعین حسینی. 

+از نجف تا کربلا 


+ شرایط  در سایت http:// atabe.ir  

+منکه نمتونم، هر کی رفت التماس دعا.

 + دلم را به آرزوی آمدنم آرام میکنم.

انسان نیازمند

نظرات  (۱۲)

۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۲ محمد محمدیان
سلام دوست عزیز
امیدوارم روز به روز موفق تر باشی
ا
خوشحال میشم به من یه سری بزنی
اگر هم دوس داشته باشی میتونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم
پاسخ:
سلام
سرزدیم
سلام
هر که رفت دعامون کنه ،
التماس دعا
....................
موفق و موید باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
سلام
آفرین به شما برای پاسخ صحیحتان
ایرانسلید یا همراه اول؟
پاسخ:
سلام
همراه اول.
سپاس از شما
سلام – هر چه زودتر بیا وبلاگتو در دایرکتوری وبلاگ نویسان ثبت کن این دایرکتوری طبق الگوریتم های گوگل طراحی شده و تأثیر بسزایی در بازدید و رتبه وبلاگ شما خواهد داشت با ثبت لینک خود در این دایرکتوری دیگران نیز به شما سر خواهند زد ثبت لینک در این دایرکتوری فعلا رایگان است www.zlinks.ir
پاسخ:
سلام
سپاس
اربعین ... پیاده ... کربلا...

چند ساله تو آرزوش هستم

چشم دارم کز گنه پاکم کنند
زائر لعل عطش بارم کنند
پاسخ:
ان شاالله دعوت بشید
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۴:۴۹ عـــطـش ...
اللهم ارزقنا ...

التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
حاجتروا
علی یارتان
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۱ محب علی(ع)

مثل گیسویی که باد آن را پریشان می‌کند

هر دلی را روزگاری عشق ویران می‌کند......

پاسخ:
قصه عشق از آن روز شروع شد که خدا
مهر یک شش گوشه انداخت میان دل ما
سپاس از شما
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۴ مَردی به رنگ زمستان
ما هم محتاجیم ب دعا :)
پاسخ:
حاجتروا
:(
۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۷:۴۰ وادی ایمن
حب الحسین...
نگاه مهربانش را می طلبم...
التماس دعا
پاسخ:
حاجتروا
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۵ ❤✿...هر چی دلم بخاد...✿❤
سلام..ممنونم از حضورتون..
مطالبتون کوتاه و دلنشین بودن خیلی..
قراره برم واسه کربلا ثبت نام کنم دعا کنید جور شه خواهش میکنم..
یا علی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
سپاس
ان شاالله. حتما
علی یارتان
سلام
چون نتونستین از این رمز شارژ استفاده کنید یک روز قبل غدیر سر یک ساعت مشخص بیاین تو وبلاگمون تا جوایز رو تقدیم حضورتون کنیم...
پاسخ:
سلام
نه آخه شاید خودم مقصرش باشم
سپاس از لطف شما

سلام ممنونم از حضورتون:)

منم که نمیتونم برم از بقیه التماسه دعااااااااااااااااااا

پاسخ:
سلام
قابل نداشت
حاجترواااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">