به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

بغض گلویم را چنگ زد



+صبح پیام رسید که حضرت آقا...قلبم به شماره افتاد، سریع رفتم سایتشون از سلامتشون مطلع شدم آروم شدم.

+تسبیح تربتم به دست میشمارد ذکر سلامتی برا آقام.

+برا سلامتشون دعا کنید+صلوات.

.

انسان نیازمند

نظرات  (۳)

ســلام ...

اللهــم صــل عــلى محــمد و آل محــمد و عجــل فرجهــم ...

ان شــاءالله مــوفق باشـــید ...

یـاعـــلـى ...
پاسخ:
سلام
در پناه علی
سلام
الهم صل علی محمد و آل محمد
موفق باشید
پاسخ:
سلام
سپاس
درپناه حق
..و من
شرم میکنم
از خلایق
اگر مرا
درحال ارتکاب
معصیت ببینند،
غافل از آنکه
در هر جا
میبینی مرا
یا ابن الحسن
پاسخ:
و نگاهی که همیشه دیده نمیشود
سپاس
در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">