به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

زنگ زد 

بعد حال و احوال

 یهو سکوت

 هرچی صداش کردم

 فقط صدای گریه میومد

 میگم چی شده اتفاقی افتاد

 باز گریه میکنه 

میگه نه

 میگم پس چی

 میگه دلم گرفته!!!!!

...

 و من از شدت بغض فقط میخندم.!.

 

+ خوشبحالش که اینطوری و راحت دلش آروم میشه


 + معبود من.......

 +دلم؛ فقط برای دلم، تنگ می شود...

انسان نیازمند

نظرات  (۶)

سلام
چقدر خوب است که دلتنگ کسی شویم ،
و چقدر بد اگه او پیش ما نباشد...
...............
تشکر شما هم موفق باشید
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۸ وادی ایمن
سلام با مطلب جدید
همسایه داری در نگاه اسلام
به روزم
منتظر نظرات خوب شما هستم

پاسخ:
سلام
سپاس

عاغا اصن دکتری؟؟؟؟؟؟

مهندسی؟؟؟؟

ب این تیپا نمی خوری کشاورزی؟؟؟؟؟

دانش آموز و دانش جویی؟؟؟؟

اصن خونه داری؟؟؟؟

بیکاری؟؟

وب گردی؟؟؟

شغلت آبیاریه گیاهان دریاییه؟؟؟

یا اینک علی آباد کتولو شخم میزنی؟؟؟؟

یا فرزند آدمی...

باش!

اما بدون....

میخوای بدونی؟؟؟؟؟؟

چله نشینان پست 25 منتظر حضور گرم شما!!!

اینجا غدیر است....با ماشید!!!

پاسخ:
سلام
چه عجب بالاخره اومدین
باش
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۸ احمد داعی
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام



-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------

با مطــــــلـــــب      شهادت امام محمد باقر علیه السلام      به روزم

-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------


منتظر نظرات ارزشمند شما بزرگواران در پایان مطلب هستیم




یا باقر العلوم (ع)

پاسخ:
سلام
سپاس از شما
۱۳ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۷ پلڪــــ شیشـہ اے
و خداوند دل های گرفته را بچلاند و آبش باشد برای خودش ...
غم ها تون رفع ...
السلام علیک یا امّی یا فاطمة الزهرا اغیثینی

همیشه هم خوب نیس آدم این طوری راحت بغضش بترکه ... :(
پاسخ:
سلام
ولی خوبه یکیو داشته باشی که پیشش حرف بزنی
برای من خدا کافیست
هر کس یطوریه دیگه
یازهرا
سپاس از شما
۱۳ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۶ پلڪــــ شیشـہ اے
همین طوره ...

منظورم اینه که جلوی خلقش که بترکه آدم بعدش بیشتر دلش میگیره
پاسخ:
درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">