به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

مانده ام

 بین 

قسمت

 دعوت

 خودم


 دارم خودمو قانع میکنم تقصیر من نیست ی عده عاشق، به بین الحرمین، از پشت امواج نرسن. 

خودمو نمیبخشم 

+امام حسین دلمو دریاب 

+قسمت همشون بشه کربلات یا حسین

انسان نیازمند

نظرات  (۵)

۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۳ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با مطلبی در مورد مراقبه 
فرمایشات آیت الله خوشوقت 
به روز هستیم 
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
پاسخ:
سلام
استفاده کردیم
در پناه حق
سلام
امام حسین مهمون نوازه
سرزده برو ، خوشحال میشه...
باور کن...
.................
مطالبتون ساده و روانه ، خیلی عالی هستند...
ممنون از حضورتون
پاسخ:
سلام
اونکه صد البته، ایمان دارم
ولی موضوع چیز دیگه اییه
سپاس
خواهش،قابل نداره.
در پناه خدا

قسمت مام دعا کنید بشه...
مشتاق زیارتیم...
پاسخ:
سلام
ایشالا قسمتتون شه
حتما
سلام
8 تا love day گذشت و من تعجب می کنم که کجایند چله نشینان غدیر!
love day ها در گذرند....
پس شما کجایی؟

فقط این آدرس:http://12m313.blog.ir/page/about-me
پاسخ:
سلام
سپاس و در پناه خدا
فرمود زیارت ما نه به همته نه به قسمت

بلکه به " دعوته "

ما باید دعوتتون کنیم ...

ان شاء الله بزودی دعوت بشید
پاسخ:
ان شاالله
به دعا شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">