به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟


ببار ای بارون ببار 

بر دلم گریه کن، خون ببار ... 


+ داره بارووووووووون میاد

 + ی بارون نم قشنگ 

+ خدا داره حاجتتونو میفرسته ها، حاجتروا شید

 + جای همتون زیر این بارون دعا میکنم براتون

انسان نیازمند

نظرات  (۱۲)

اینجا می دیروز بارون اومد وقتی حرم بودیم

امروز هم اومد. .
پاسخ:
حرم بارونی و برفی رو میمیرم

میرید حرم دعا بفرمایید
سلام خییییییییلی وب جیگلی دالی.
با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:
سلام
به شماکه نمیرسسسسسسسسه

من میخونم و نظر میدم
تو هم بخونو نظر بده

اگ قابل باشم چشم
پاسخ:
شما ویژه قابل دارید
چشمتون بی بلا ایشالا بری کربلا البته توان دو
آخ چه بارونی اومد دم غروب اینجا...
الحمدلله

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
الحمدلله

اللهم عجل لولیک الفرج

یادم رفته بود، خخخخخ
من گنگ خوابدیده و
عالم
تمام کر
من عاجزم ز گفتن و
خلق از شنیدنش ....

*****************
سلام 
خوشحال میشم به وب تازه تاسیس ما هم سر بزنید.
باتبادل لینک موافق بودین خبرمون کنید...
یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم
باشه
علی یارتان
باران یعنی.....
........................
نقطه چین
تا ......................خدا
پاسخ:
خیلی عالی

اوهوم

دیدنش روحت را آرام میکند

تنهای تنها نیز شوم . . .

بیکس و رسوا نیز شوم . . .

باز هم آرامم . . .

خدا را دارم . . .



سلام
با افتخار لینک هستین.
پاسخ:
زیبا...

سلام
سپاس :(
عاشق بارونم
برا منم دعا کنید،دعای خاص

پاسخ:
منم

حتما، به لیست خواص اضافه شدید :(
فردا جلسه ادمین و اولیاست

بگید مامان باباهاتون بیان من کارشون دارم..!

میخوام ببینم چرا انقدر افت لایک داشتید؟؟

وضعیت کامنتاتون که تجدیدیه:))
پاسخ:
آقا اجازه ما گواهی پزشکی داریم

خونه بودیم به صرف تب و لرز و افت فشار

افت لایک و تجدیدی کامنت به خوانندگان خاموش ربط دارد و روشنهایی که نظر نمیذارن

من هم دعا کردم زیر همین باران اما گناه هایم نگذاشت دعاهایم به خدا برسد 
متن زیبایی بود موفق باشید
پاسخ:
اینکه میرسه یا نع فقط خدا میدونه
خدا رحیم تر از  انچه که ما فکر میکنیمه

سپاس
درپناه خدا
سلام
از حضور شما در وبم متشکرم.
کمی مطالبتان را هم خواندم.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام

خواهش میکنم،بازم میام

بازم بیاید و بخونید

سپاس

درپناه خدا
عن الامام الکاظم علیه السلام:
« ... انما شیعة علیّ من صدق قوله فعله »
امام کاظم علیه السلام فرمود:
« همانا شیعه علی کسی است که قول او فعلش را تصدیق نماید»
کافی / ج 8 / ص 228 / ح 290


پاسخ:
سلام علیکم
سپاس
انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">