به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

به نام خدا

آیا خدا برای بنده اش، کافی نیست؟

مرید بال زدم تا مراد گریه کنم

  به شوق بام تو تا بامداد گریه کنم  

و در خیال خودم رفته ام امام رضا   

نشسته ام دم باب الجواد گریه کنم. 


+شهادت امام جواد (ع) تسلیت و التماس دعا.

انسان نیازمند

نظرات  (۳)

سلام 
چرا امروز اینقدر دیر تو مسابقه شرکت کردین؟
فردا حتما بیایید شرکت کنید
منتظرتونیم...
پاسخ:
سلام
نشد دیگه
باشه حتما
گفتم چرا پاییز چند وقتی ست غمگین است!...
..........................
تشکر از این متن زیبای که گذاشتید
و تشکر از یاداوری
انشاءالله که شفیع شما باشند
در پناه خدا
پاسخ:
ان شاالله
درپناه خدا
سلام
love question 4  منتظر پاسخ شماست...
ممنون از حضور فعال شما در این مسابقه
پاسخ:
سلام
خواهش
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">